Serwis zawiera materiały erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich !!!
Jeśli nie ukończyłeś 18 lat, musisz opuścić stronę !






 


NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » BDSM » NAJLEPSZE PORTALE EROTYCZNE

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Najlepsze portale erotyczne

  
maniak0612
10.04.2014 21:38:42
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #
Od: 2014-4-10
Witam wszystkich

Bardzo gorąco polecam portal erotyczny erofreak.com Dla mnie nie ma podobnego tego typu portalu w całym internecie. Jest to idealne miejsce dla każdego lubiącego oglądać seksowne kobiety, w duzej mierze amatorki. Również dziewczyny i kobiety znajdą tu cos dla siebie, bowiem mogą tu wrzucać swoje nagie zdjęcia i zarabiać na tym. Naprawdę bardzo serdecznie polecam. A wy jakie portale polecacie? Czekam na wasze sugestie...
  
Robo
  
Ursula22
18.02.2015 19:58:34
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #
Od: 2015-2-18


Ilość edycji Admina: 1
Ja szczerze mówiąc zamiast podniecać się na portalach erotycznych, wolę takie z aktualnymi ogłoszeniami osób, szukających seks przygód. W związku z tym zarejestrowałam się na i zawsze znajduję tam przystojnych i chętnych panów. Seks bez ograniczeń to jest towesoły Rejestracja jest płatna, ale nie żal mi tych 10 złotych, bo przynajmniej mam pewność, że nie trafię na jakiegoś małolata robiącego sobie żarty i oczywiście pełna dyskrecjaaniołek
  
Rosaline88
30.05.2016 12:25:35
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #
Od: 2016-5-30
Ja od siebie polecam relaxu.pl - bardzo fajny portal, z którego korzystałam wielokrotnie i za każdym razem byłam zadowolona. Portal zapewnia dobry kontakt z chętnymi partnerami z cąłej Polski, co jest dla mnie bardzo przydatne ze względu na częste wyjazdy służbowe bardzo szczęśliwy
  
JanekJJ
22.09.2017 14:08:57
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #
Od: 2017-9-22
kurde, zastanawiam się ogólnie na sexem i nad tymi laskami z ogłoszeń bo mam nieciekawe fantazje,
hehhe, ale czy one pozwolą i ile osób z nimi sypia?
myślę też czy nie wydać raz kasy i nie kupić sobie lalki lux z którą zrobię jak chce
może ktoś korzystał? proszę o poważne odpowiedzi?
albo może ktoś ma sprawdzone kobiety z warszawy typu lux nie pieprzące się 10 razy dziennie z różnymi typami?
jest wiele ciekawych link ow w sieci, np. http://pudelekx.pl/japonskie-seks-lalki-przerazajaco-realistyczne-galeria-30946
http://www.ckm.pl/seks/realistyczne-lale-silikonowe,9609,1,a.html
sklepów jest dużo np:
http://worldoferotic.pl/lalki-erotyczne-c-20.html
www.lusuria.pl
  
kamilwrona771
07.03.2019 18:07:30
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 36 #
Od: 2019-3-7
Jeśli mowa o portalch internetowych, moim ulubieńcem ze wszystkich portali jest mój kochany http://leadmy.pl/p/KMQp/fKJb/fhBH?ld=85 to na nim poznałem Ole, Weronike, Marte i Wiki każda była idealna w moim typie, szalona taki dziwny lubiła ostrą zabawe, a ja spełniałem swoje skryte fantazje, wszystko 1 klasa, naprawdę dzięki tej stronie można znalezc swój ideał, ma ona "suwaki" i odpowiedzi, dzięki którym wybierzemy idealnego partnera, wiek, wzrost, sylwetka, nałogi, języki, sponsoring, dzięki temu ja poznałem te dziewczyny, z którymi dalej czasem się spotykam, a tych spędzonych z nimi chwil nie żałuje, do tego rejestracja zajmuje moment, nic nie kosztuje a wystarczy pozniej potwierdzić e-mail i możemy zaczynać szukać, mało tego! Na stronie można oglądać jeszcze pokazy na żywo oraz lajkować zdj oraz udostępniać własne (coś jak mały instagram) Polecam naprawdę tą stonę sam jestem mega zadowolony, więc podziele się i z wami, powodzenia! coolbardzo szczęśliwytaki dziwny

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » BDSM » NAJLEPSZE PORTALE EROTYCZNE

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


randki | własny sklep internetowy | ogłoszenia towarzyskie | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta

Do nawiązywania kontaktów służy strona schadzka.com forum służy do wymiany poglądów.
Na forum proszę nie zamieszczać informacji zawierających dane kontaktowe (adresy e-mail, telefony, nr komunikatorów) ponieważ nie ma tu możliwości weryfikacji.
Wszystkie wpisy z danymi kontaktowymi będą usuwane a konta użytkowników dokonujących tego typu wpisy zostaną zablokowane.